Contact Information

Address
Καρνεάδου 25-29 Αθήνα,
Αττική, 10675, Ελλάδα

Τηλέφωνο
+30 218 218 2800

Sales: sales@everypay.gr
Support: support@everypay.gr
Info: info@everypay.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας


Συχνές ερωτήσεις

Οι πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το πώς λειτουργεί η επιχείρησή μας και τι μπορεί να κάνει για εσάς.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία της κάρτας ενός αποθηκευμένου πελάτη;Επιλέξτε "Πελάτες" από το μενού και, στη συνέχεια, βρείτε τον πελάτη και στη σελίδα του πελάτη, ενημερώστε τα στοιχεία της.
Πώς μπορώ να διαγράψω έναν πελάτη;Επιλέξτε «Πελάτες» από το μενού και μετά αναζητήστε τον «Πελάτη» και επιλέξτε «Διαγραφή» από την καρτέλα. Ο Πελάτης είναι απενεργοποιημένος. Τα δεδομένα και οι συναλλαγές του πελάτη κρυπτογραφούνται και αποθηκεύονται στους διακομιστές Everypay. Ο Πελάτης μπορεί να επανενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή στο μέλλον.
Πώς δημιουργώ έναν πελάτη και πόσο χρήσιμο είναι αυτό;Δημιουργήστε έναν πελάτη όταν θέλετε να έχετε επαναλαμβανόμενες χρεώσεις (π.χ. μηνιαίες συνδρομές). Δημιουργήστε ένα αντικείμενο πελάτη και αποθηκεύστε τα στοιχεία της κάρτας κρυπτογραφημένα στο ασφαλές σύστημα EveryPay. Τα στοιχεία της κάρτας μπορούν να αλλάξουν, αλλά δεν μπορούν να ανακτηθούν πλήρως. Για παράδειγμα, για λόγους ασφαλείας, ενδέχεται να δείτε μόνο τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας. Όταν θέλετε να χρεώσετε αυτόν τον πελάτη, κάνετε κλικ στη σχετική καρτέλα και η πληρωμή θα ολοκληρωθεί. Η δημιουργία πελατών μπορεί να γίνει είτε μέσω του πίνακα ελέγχου μεταβαίνοντας στην ενότητα Πελάτες> Δημιουργία πελάτη είτε χρησιμοποιώντας την υπηρεσία API.
Σε ποιον λογαριασμό διατίθενται τα χρήματα;Στο IBAN που έχετε δηλώσει στο σχετικό πεδίο πληροφοριών.
Μπορώ να έχω περισσότερες από μία εταιρείες στο λογαριασμό μου;Όχι, για κάθε λογαριασμό που δημιουργείται στο σύστημα EveryPay είναι συνδεδεμένη μόνο μία εταιρεία.
Πώς μπορώ να διαγράψω μια εταιρεία από τον λογαριασμό μου;Οι εταιρείες που έχουν ήδη συσταθεί δεν μπορούν να διαγραφούν για λόγους ασφαλείας, αλλά μπορούν να απενεργοποιηθούν μόνο έτσι ώστε να μην δέχονται πληρωμές. Αυτή η διαδικασία είναι αναστρέψιμη και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε ξανά ανά πάσα στιγμή.
Ποια δεδομένα χρειάζομαι για να λαμβάνω πληρωμές μέσω κάρτας μέσω EveryPay;Εγγραφείτε online. Εισαγάγετε ένα email, έναν αριθμό φορολογικού μητρώου, έναν αριθμό τηλεφώνου επαφής και έναν IBAN όπου θα κατατεθούν τα χρήματα. Λάβετε έγκριση για μια απλή διαδικασία KYC και αρχίστε να δέχεστε πληρωμές με κάρτα
Τι σημαίνει το ακόλουθο σφάλμα: “EveryPay didn’t find the curl extension”?Για να λειτουργήσει το library στον server σας, πρέπει να έχετε το curl extension enabled.
Υπάρχει PHP library έτοιμη για χρήση;Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο όπου μπορείτε να βρείτε έτοιμα PHP libraries: https://github.com/everypay/everypay-php
Πού μπορώ να κάνω δοκιμαστικές συναλλαγές;Το test environment είναι στο https: https://sandbox-dashboard.everypay.gr, όπου μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να κάνετε δοκιμαστικές συναλλαγές από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Όταν θέλετε να μεταβείτε ζωντανά, θα πρέπει να αντικαταστήσετε μόνο τα δημόσια / ιδιωτικά κλειδιά στην εφαρμογή σας.
Τι γίνεται αν τα API keys μου χαθούν ή κλαπούν;Μπορείτε να ανανεώσετε τα κλειδιά σας ανά πάσα στιγμή από τη σελίδα ρυθμίσεων.
Πώς μπορώ να διαγράψω μια εταιρεία από τον λογαριασμό μου;Οι εταιρείες που έχουν ήδη συσταθεί δεν μπορούν να διαγραφούν για λόγους ασφαλείας, αλλά μπορούν να απενεργοποιηθούν μόνο έτσι ώστε να μην δέχονται πληρωμές. Αυτή η διαδικασία είναι αναστρέψιμη και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε ξανά ανά πάσα στιγμή.
Ποια είναι τα κλειδιά API του λογαριασμού μου;Τα κλειδιά API χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο ταυτότητας και την αναγνώριση του λογαριασμού σας στους διακομιστές του EveryPay. Για κάθε λογαριασμό, υπάρχει μόνο ένα ζευγάρι δημόσιου και ιδιωτικού κλειδιού.
Πώς μπορώ να διαγράψω μια εταιρεία από τον λογαριασμό μου;Οι εταιρείες που έχουν ήδη συσταθεί δεν μπορούν να διαγραφούν για λόγους ασφαλείας, αλλά μπορούν να απενεργοποιηθούν μόνο έτσι ώστε να μην δέχονται πληρωμές. Αυτή η διαδικασία είναι αναστρέψιμη και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε ξανά ανά πάσα στιγμή.
Ποια είναι τα κλειδιά API του λογαριασμού μου;Τα κλειδιά API χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο ταυτότητας και την αναγνώριση του λογαριασμού σας στους διακομιστές του EveryPay. Για κάθε λογαριασμό, υπάρχει μόνο ένα ζευγάρι δημόσιου και ιδιωτικού κλειδιού.
Πώς μπορώ να αλλάξω τις λεπτομέρειες στην κάρτα ενός πελάτη;Επιλέξτε την καρτέλα "Πελάτες" από το μενού και, στη συνέχεια, στη φόρμα αναζήτησης, αναζητήστε τον πελάτη και ενημερώστε τις πληροφορίες του πελάτη.
Μπορώ να αποθηκεύσω την κάρτα πελάτη στην εφαρμογή μου και να την επαναχρησιμοποιήσω;Με το EveryPay μπορείτε να αποθηκεύσετε τις λεπτομέρειες της κάρτας ενός συγκεκριμένου πελάτη για να την χρεώσετε ξανά (δείτε την επόμενη ερώτηση). Δεν χρειάζεται να αποθηκεύσετε τα στοιχεία της κάρτας στην εφαρμογή σας ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα (απαιτείται έγκριση PCIDSS για τον διακομιστή σας).
Πώς να ακυρώσετε / επιστρέψετε μια πληρωμή;Επιστροφή μέρους ή πλήρους ποσού οποιασδήποτε πληρωμής. Επιλέξτε "Πληρωμές" και αναζητήστε την πληρωμή που θέλετε να επιστρέψετε. Στη συνέχεια, επιλέξτε "Επιστροφή" στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης και εισαγάγετε το ποσό επιστροφής χρημάτων στην παρακάτω φόρμα στο ίδιο παράθυρο. Η επιστροφή χρημάτων εκκαθαρίζεται σε πραγματικό χρόνο, αλλά, ανάλογα με την εκδότρια τράπεζα, ενδέχεται να χρειαστούν αρκετές ημέρες για να εμφανιστεί στον λογαριασμό του κατόχου της κάρτας.
Σε ποια νομίσματα μπορώ να λάβω τα χρήματα από την πληρωμή με κάρτα;Παρόλο που το σύστημα EveryPay δέχεται πληρωμές από κάρτες που εκδίδονται σε οποιοδήποτε νόμισμα, προς το παρόν υποστηρίζουμε πληρωμές μόνο στους εμπόρους σε ευρώ (€).
Πού μπορώ να βρω τα μηνιαία τιμολόγιά μου;Όλα τα τιμολόγια αποθηκεύονται και μπορούν να ανακτηθούν ανά πάσα στιγμή από το διαχειριστικό σύστημα της Everypay.
Ποιος είναι ο αριθμός CVV;Το CVV είναι ένας τριψήφιος κωδικός ελέγχου ταυτότητας / ασφάλειας που βρίσκεται στο πίσω μέρος μιας κάρτας.
Πότε κατατίθενται τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό;Οι πληρωμές έως τις 23:59 διευθετούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά. Για παράδειγμα, για πληρωμές που γίνονται τη Δευτέρα από τις 00:00 έως τις 23:59, η κατάθεση πραγματοποιείται την Τρίτη κλείνοντας την εργάσιμη ημέρα.
Μπορώ να δεχτώ πληρωμές με κάρτα από πελάτες εκτός ΕΕ;Ναί! Η πύλη πληρωμής EveryPay επεξεργάζεται κάρτες Visa, MasterCard, Maestro, Diners και Discover, ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσης του εκδότη, εκτός εάν ισχύουν περιορισμοί από τον εκδότη της κάρτας ή λόγω συμμόρφωσης ή κανονιστικών περιορισμών.
Πώς μπορώ να διαγράψω μια εταιρεία από τον λογαριασμό μου;Οι εταιρείες που έχουν ήδη συσταθεί δεν μπορούν να διαγραφούν για λόγους ασφαλείας, αλλά μπορούν να απενεργοποιηθούν μόνο έτσι ώστε να μην δέχονται πληρωμές. Αυτή η διαδικασία είναι αναστρέψιμη και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε ξανά ανά πάσα στιγμή.
Τι κάρτες μπορώ να χρεώσω χρησιμοποιώντας το PGW EveryPay;Η πύλη πληρωμής του EveryPay μπορεί να επεξεργαστεί κάρτες Visa, MasterCard, Maestro, Diners και Discover.
Πρέπει να έχω λογαριασμό σε μια συγκεκριμένη τράπεζα για να δέχομαι πληρωμές;Όχι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε τραπεζικό λογαριασμό στην ΕΕ.
Τι είναι το tokenization;Η τεχνολογία Tokenization επιτρέπει την αποθήκευση δεδομένων ευαίσθητων καρτών με ασφάλεια από τον Ιστό αντικαθιστώντας τα με ένα διακριτικό, έναν μοναδικό αριθμό κλειδιού. Μετά τη δημιουργία του διακριτικού, αποθηκεύεται από τον έμπορο. Την επόμενη φορά που οι πελάτες σας επισκέπτονται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και αγοράζουν ένα προϊόν / υπηρεσία, το Σύστημα EveryPay χρησιμοποιεί το αναγνωριστικό αναφοράς της αρχικής συναλλαγής, προκειμένου να χρεώσει την κάρτα τους. Δεν χρειάζεται να εισαγάγουν ξανά τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας.

Reports – Complaints

Security and customer service is a top priority for EveryPay. Help us become better. Please send us your comments, suggestions and/or concerns by selecting one or more of the following ways:

1. Telephone: by calling +30 2182182800 and dialing four (4) to communicate directly with the customer service officer.

2. In writing: by sending a letter to EVERYPAY by regular mail to:

EVERYPAY SA
25-29 Karneadou Str.
10675 – Athens
Greece

3. Online: by submitting the comment-complaint to the dedicated Everypay online recording & processing application or by sending an email directly to compliance@everypay.gr.

Everypay also accepts comments or complaints made by any person physically present at its premises. In particular, any person has the opportunity to discuss with the EveryPay’s team in a protected environment that observes privacy.